Novinka

SOFTPLUS LPR Setup služba nastavenia a inicializácia LPR

| SOFTPLUS LPR Setup

Služba nastavenia a inicializácia LPR na diaľku, zahŕňa inštaláciu serverovej časti , pridanie kamery, barionetu do systému, nastavenie systému


Služba zriadenia a inicializácia rozpoznávania EČV - LPR na diaľku, zahŕňa inštaláciu serverovej časti a jedného klienta, pridanie kamery do systému, vytvorenie užívateľa

Asistencia vykonaná technikom spoločnosti:

  • Inštalácia časti SERVER
  • Inštalácia časti KLIENT na 1 počítač, ak sa softvér používa mimo počítača SERVER
  • Pridanie kamery v lokálnej sieti
  • Nastavenie bodov detekcie
  • Nastavenie pravidiel
  • Používanie SW . Vstupy, prechody , vozidlá , náhrady EČV , a pod.
  • Zaškolenie obsluhy
  • Ostatné kroky spojené so spustením softvéru – licencovanie, záloha, atď.

Definícia:
Služba zaradenia a inicializácia prístupu ACS (ďalej iba služba) zabezpečuje inštalačnej firme technickú podporu a asistenciu technika spoločnosti TSS Group a. s. pri inštalácii a inicializácii softvéru ACS. Služba nenahrádza plnohodnotné školenie montážnej spoločnosti, iba poskytuje asistenciu.

Asistencia prebieha cez vzdialenú plochu, v žiadnom prípade sa technik spoločnosti
TSS Group a.s. nepodieľa na montážnych prácach alebo sieťových nastaveniach.

 

Povinnosti inštalačnej spoločnosti:

Montážna firma je povinná minimálne 5 pracovných dní pred inštaláciou kontaktovať technickú podporu TSS Group a dohodnúť si termín asistencie, zabezpečiť Teamviewer na inštalácii, plný prístup (administrátorské práva) na inštalovaných zariadeniach a zároveň zodpovednú osobu z miesta inštalácie, ktorá sa spolu s technikom montážnej firmy zúčastní pri inštalácii a inicializácii, táto osoba vydáva pokyny na správne nastavenie dát v systéme.

 

Kompatibilný hardvér

 

Pokiaľ vás vyššie uvedené riešenie zaujalo, môžete nás

kontaktovať prostredníctvom e-mailu: riesenia@tssgroup.sk

Parametre

Typ produktu Rozpoznávanie EČV a parkovanie

Potrebujete poradiť?

Nákupom to nekončí.
Tím profesionálov je pripravený našim zákazníkom poradiť telefonicky alebo e-mailom.
Každý pracovný deň sú k dispozícií od 8.00 do 17.00 hod.

Technická podpora