SOFTPLUS LPR SLA 24/7 technická podpora
Je technická podpora pre SOFTPLUS LPR v režime 24/7 pre koncového zákazníka alebo inštalačnú firmu. Podpora je vykonávaná technikom spoločnosti TSS Group na diaľku. Služba nenahrádza plnohodnotné zaškolenie montážnej spoločnosti, iba poskytuje asistenciu koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v prípade náhlych problémov na jeho inštalácii prostredníctvom vzdialeného prístupu.
Je technická podpora pre SOFTPLUS LPR v režime 24/7 pre koncového zákazníka alebo inštalačnú firmu. Podpora je vykonávaná technikom spoločnosti TSS Group na diaľku. Služba nenahrádza plnohodnotné zaškolenie montážnej spoločnosti, iba poskytuje asistenciu koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v prípade náhlych problémov na jeho inštalácii prostredníctvom vzdialeného prístupu.
Parametre
Typ produktu | Rozpoznávanie EČV a parkovanie |
---|
Potrebujete poradiť?
Nákupom to nekončí.
Tím profesionálov je pripravený našim zákazníkom poradiť telefonicky alebo e-mailom.
Každý pracovný deň sú k dispozícií od 8.00 do 17.00 hod.