FAQ
Výhody hlasovej signalizácie požiaru TOA radu VX-3000 |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Ako vypnúť / zapnúť mobilné notifikácie.Aplikácia DMSS verzie umožňuje používanie aplikácie bez prihlásenia alebo prihlásením sa pod DMSS účet. Nastavenie notifikácii a nastavení sa líši v závislosti od toho či ste alebo nie ste prihlásený. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Kamery s Avigilon softvérom nemajú synchronizovaný čas.Riešením je aktivovať NTP server na Windows serverovom počítači, ktorý používate pre Avigilon. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Zmena portu v Avigilon Webendpoint.Postup na zmenu portu v Avigilon Webendpoint je nasledujúci... Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Nezobrazí sa Lokalita v rámci siete cez Avigilon klienta, preto nie je možné sa prihlásiť na ňu alebo vidieť len jednu lokalitu namiesto dvoch.Tento problém sa najčastejšie objavuje pri klonovaní „Image Windows“ a môže spôsobiť, že dva servery v lokálnej sieti nebudú viditeľné v klientovi. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Rozdelenie Avigilon licencií.Avigilon ponúka rôzne typy licencií v závislosti od potreby správy kamier, funkcií a modulov v rámci ich video dohľadového systému. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Problém s reštartom Avigilon PCPo spustení PC je vhodné okamžite vypnúť službu Avigilon Control Center pomocou nástroja na správu služieb (services.msc). Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Zabudnuté heslo od Avigilon servera.Problém sa dá vyriešiť nasledovne: Najprv je potrebné vypnúť server. Potom nájdite zložku „AvigilonConfig“ v ceste... Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Import a export zoznamu lokalít z Avigilon klientaPre importovanie/exportovanie z klienta vo Windowse povoľte zobrazenie skrytých súborov... Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Reset hesla pre Avigilon Control Center ServerPre vyresetovanie hesla ACC servera prosím vypnite... Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
V kamerovom systéme majú viaceré servery rozdielne časy, čo zapríčiňuje odchýlky času kamier a následné problémy s kamerovým záznamom.Rozdielne časy v serveroch môže spôsobovať viacero príčin. Medzi najčastejšie príčiny patrí... Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Čas na kamerách a NVR je rozdielny.Ak je na kamerách zapnutá synchronizácia času, môže to spôsobiť nesprávne zobrazenie času. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Zopnutie výstupu po nastavenom čase ak je narušený vstup (INTEGRA)Možnost využitia na zatvorenie brány pokial je otvorená dlšie ako je nastavený čas, ale ak počas nastaveného času došlo ku jej zatvoreniu aby sme ju neotvorili. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Nastavenie časozberu na Dahua kameru ukladaním na FTP.Nastavte si podľa návodu časozber v starom aj novom rozhraní Dahua. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Obmedzenie NVR/XVR rekordéra pre zobrazovanie živého streamu a záznamu.Rekordéry majú stanovené obmedzenia pri zobrazovaní, ktoré sú uvedené v technických špecifikáciách ako „dekódujúca kapacita“ (decoding capability). Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Obmedzenia XVR rekordérov.IVS funkcie nefungujú pri XVR zariadeniach, keď sú zapnuté IP kanály. Rovnako nefunguje ani analýza videa v XVR zariadení, ak sú pripojené IP kamery. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Prepínanie citlivosti DAY / NIGHT.Prepínanie citlivosti medzi DAY (deň) a NIGHT (noc) režimom kamery je dôležité na zabezpečenie kvalitného záznamu v rôznych svetelných podmienkach. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Postup pripojenia mikrofónu ku kamere.Mikrofón, ktorý používate, bude mať tri hlavné konektory: 12V, ZEM a OUT. Každý z týchto konektorov má špecifické funkcie, ktoré sú potrebné na správne pripojenie mikrofónu ku kamere. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Kamery sa odpájajú / vypínajú.Prvým krokom je vykonať aktualizáciu firmvéru kamery aj servera alebo NVR na najnovšiu verziu. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Ako nastaviť odosielanie mailov na NVR / XVR / kameru?Nastavenie odosielania e-mailov na NVR, XVR alebo kameru sa vykonáva v sekcii nastavení siete a e-mailových služieb zariadenia. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Prepínanie HDCVI kamier do technológie HDTVI, AHD, ANALOG/CVBS a späť.Na pripojenie kamery k HDCVI rekordéru a nastavenie požadovaného režimu využite OSD menu kamery. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Dahua RTSP streamy.Dahua RTSP streamy sú dostupné na nasledovných adresách. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Kópia Vypnutie pískania disku v záznamovom zariadení Dahua.Prečítajte si prehľad možných aktualizácií softvéru Avigilon ACC. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Vypnutie pískania disku v záznamovom zariadení Dahua.Ak chcete vypnúť pískanie disku v záznamovom zariadení Dahua, postupujte podľa týchto krokov... Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Reset hesiel Dahua rekordérov / kamier.Resetovanie starších kamier je možné vykonať iba manuálnym spôsobom, a to buď pomocou tlačidla na zariadení, alebo skratovaním kontaktov na plošnom spoji. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Problémy s LPR Dahua: Spojenie medzi kamerou a LPR Dahua, kedy neprenáša fotky a neotvára rampu.Je dôležité začať kontrolou správnosti mena a hesla, ktoré používate pre pripojenie medzi kamerou a LPR systémom Dahua. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Technické problémy so NVR Dahua - Nové kamery sa do nahrávacieho zariadenia nedajú pripojiťNVR záznamové zariadenia sú technické zariadenia, u ktorých sa z času na čas môžu vyskytnúť menšie technické problémy. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Technické problémy so NVR Dahua - Do nahrávacieho zariadenia NVR sa nedá pripojiťNVR záznamové zariadenia sú technické zariadenia, u ktorých sa z času na čas môžu vyskytnúť menšie technické problémy. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Technické problémy so NVR Dahua - Do nahrávacieho zariadenia NVR sa nedá prihlásiťNVR záznamové zariadenia sú technické zariadenia, u ktorých sa z času na čas môžu vyskytnúť menšie technické problémy. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Technické problémy so NVR Dahua - Kamery sa odpájajú od NVR a dôjde ku reštartu zariadeniaNVR záznamové zariadenia sú technické zariadenia, u ktorých sa z času na čas môžu vyskytnúť menšie technické problémy. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Technické problémy so NVR Dahua - Vo webových prehliadačoch nie je možné zobraziť webové rozhranie pre NVR a kamery.NVR záznamové zariadenia sú technické zariadenia, u ktorých sa z času na čas môžu vyskytnúť menšie technické problémy. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Reset Dahua kontrolérovV odpojenom stave DIP-y do polohy ON (hore), 1, 3, 5, 7, pripojiť napájanie, nechať 2x dlho zapípať a kontrolér je resetovaný. Potom DIP-y vrátiť a pripojiť napájanie, default IP je 192.168.02. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Prečo sa mi odpájajú kamery na NVR Dahua?Existuje niekoľko dôvodov, prečo sa kamery odpájajú od Dahua NVR nahrávacích zariadení. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Technické problémy so NVR Dahua - Nie je možné pripojenie ku NVRNVR záznamové zariadenia sú technické zariadenia, u ktorých sa z času na čas môžu vyskytnúť menšie technické problémy. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Inštalácia Dahua WEB PluginPre konfiguráciu IP kamier zn. Dahua odporúčame využívať webový prehliadač Internet Explorer... Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Je možné použiť Dahua vnútorné jednotky na volanie medzi sebou bez použitia dvernej jednotky?Dahua vnútorné jednotky takúto funkciu nepodporujú. Je potrebné použiť jednotky Easydoor alebo Comelit. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Kde sa v Avigilone nachádza zoznam licencii?V Avigilone kliknem pravým tlačidlom lokalitu ktorej licencie chcem skontrolovať, potom kliknem na Nastavení > Správa Licencií otvorí sa nám zoznam s licenciami. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
V Avigilone nenahrávajú Dahua kamery na Motion Detection.Je potrebné skontrolovať, či je funkcia detekcie pohybu (Motion Detection) v kamere zapnutá. Ak táto možnosť nie je povolená, kamera nebude reagovať na pohyb a nebude spúšťať nahrávanie. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Výpadky HDCVI kamier.Výpadky kamier môžu byť spôsobené nedostatočným napájaním, najmä ak napätie nie je dostatočné. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |
Informácie o 5 MN (5 Mpx) rozlíšení.5M-N rozlíšenie predstavuje zníženú verziu štandardného 5 Mpx rozlíšenia, kde je horizontálne rozlíšenie zmenšené na polovicu. Celý článok |
Zobraziť viac Zobraziť menej |