TSS LPR support technická podpora
TSS LPR support je technická podpora systému TSS LPR pre koncového zákazníka alebo inštalačnú firmu na základe SLA zmluvy. Podpora je vykonávaná technikom spoločnosti TSS Group na diaľku. Služba nenahrádza plnohodnotné zaškolenie montážnej spoločnosti, iba poskytuje asistenciu koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v prípade náhlych problémov na jeho inštalácií prostredníctvom vzdialeného prístupu.
Uvedená cena je podpora na jeden systém po dobu jedného mesiaca.
Minimálna dĺžka zmluvy je 6 mesiacov.
Tento produkt už nie je v ponuke.
TSS LPR support je služba podpory na diaľku a poskytuje možnosť koncovému užívateľovy alebo inštalačnéj firme kontaktovať technickú podporu TSS Group, Táto služba zabezpečuje podporu a asistenciu technika TSS Group pri zmenách v nastavení alebo bežnej dennej práci v rámci softvéru TSS LPR formou telefonátu alebo vzdialeného pripojenia. Služba nenahrádza plnohodnotné zaškolenie.
Služba TSS LPR support zahŕňa:
- Overenie pripojenia zariadení
- Kontrola správneho chodu systémových služieb TSS LPR
- Kontrola databázy a zobrazovania údajov
- Poradenstvo s neštandardným užívateľským problémom
- Vysvetlenie funkcii
- Konzultácia pri zmenách v spojitosti s možnosťami softvéru
Služba TSS LPR support nezahŕňa:
- Konfigurácia, optimalizácia a ladenie výkonu systému,
- Konfigurácia a dimenzovanie hardware
- Konfigurácia sieťových prvkov
- Štruktúru a architektúru systému, nasadenie, definície exportov a integrácie s ďaľšími software
- Iné než dokumentované funkcionality v rámci vydaného produktu
Ak sa pri vykonávaní služby vyskytne prekážka mimo służby TSS LPR support, technik TSS Group nie je povinný vyriešiť túto prekážku. Akýkoľvek ďalší potrebný zásah mimo tejto služby môže inštalačná firma konzultovať s technickou podporou našej spoločnosti.
TSS Group si vyhradzuje právo odkázať užívateľa na manuál.
Nutné podmienky poskytnutia služby TSS LPR support:
- Zabezpečenie Teamviewer prístupu na inštalácii
- Plný prístup (administrátorské práva) na inštalovaných zariadeniach
- Prítomnosť zodpovednej osoby z miesta inštalácie, ktorá je zodpovedná za správne nastavenie dát v systéme (napríklad osoba z personálneho či IT oddelenia, alebo z vedenia spoločnosti)
Pre výjazd na miesto inštalácie alebo programovanie nových funkcionalít kontaktujte obchodné oddelenie TSS Group.
Parametre
Typ služby | Technická podpora |
---|
Potrebujete poradiť?
Nákupom to nekončí.
Tím profesionálov je pripravený našim zákazníkom poradiť telefonicky alebo e-mailom.
Každý pracovný deň sú k dispozícií od 8.00 do 17.00 hod.