SOFTPLUS HW SLA 24/7 technická podpora
Je technická podpora pre SOFTPLUS HW v režime 24/7 pre koncového zákazníka alebo inštalačnú firmu. Podpora je vykonávaná technikom spoločnosti TSS Group na diaľku. Služba nenahrádza plnohodnotné zaškolenie montážnej spoločnosti, iba poskytuje asistenciu koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v prípade náhlych problémov na jeho inštalácii prostredníctvom vzdialeného prístupu.
Je technická podpora pre SOFTPLUS HW v režime 24/7 pre koncového zákazníka alebo inštalačnú firmu. Podpora je vykonávaná technikom spoločnosti TSS Group na diaľku. Služba nenahrádza plnohodnotné zaškolenie montážnej spoločnosti, iba poskytuje asistenciu koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v prípade náhlych problémov na jeho inštalácii prostredníctvom vzdialeného prístupu.
Pokiaľ vás vyššie uvedené riešenie zaujalo, môžete nás
Parametre
Typ produktu | Rozpoznávanie EČV a parkovanie, Služby |
---|---|
Modelový rad | SOFTPLUS EDO |
Potrebujete poradiť?
Nákupom to nekončí.
Tím profesionálov je pripravený našim zákazníkom poradiť telefonicky alebo e-mailom.
Každý pracovný deň sú k dispozícií od 8.00 do 17.00 hod.