SOFTPLUS EDO 100 Setup služba nastavenia a inicializácie EDO
Služba nastavenia a inicializácia dochádzky na diaľku, zahŕňa inštaláciu serverovej časti a jedného klienta, pridanie terminálov do systému, vytvorenie pracovných smien, užívateľov a skupín užívateľov.
Služba zriadenia a inicializácia dochádzky EDO 100 na diaľku, zahŕňa inštaláciu serverovej časti a jedného klienta, pridanie terminálov do systému, vytvorenie pracovných smien, užívateľov a skupín užívateľov
Asistencia vykonaná technikom spoločnosti:
- Inštalácia časti SERVER
- Inštalácia časti KLIENT na 1 počítač, ak sa softvér používa mimo počítača SERVER
- Pridanie terminálu v lokálnej sieti
- Vytvorenie užívateľov a práv na prístup do softvéru
- Demonštrácia tvorby užívateľov
- Demonštrácia tvorby skupín užívateľov
- Demonštrácia tvorby pracovných smien
- Zaškolenie obsluhy
- Ostatné kroky spojené so spustením softvéru – licencovanie, záloha, atď.
Definícia:
Služba zaradenia a inicializácia dochádzky EDO (ďalej iba služba) zabezpečuje inštalačnej firme technickú podporu a asistenciu technika spoločnosti TSS Group a. s. pri inštalácii a inicializácii softvéru EDO. Služba nenahrádza plnohodnotné školenie montážnej spoločnosti, iba poskytuje asistenciu.
Asistencia prebieha cez vzdialenú plochu, v žiadnom prípade sa technik spoločnosti
TSS Group a.s. nepodieľa na montážnych prácach alebo sieťových nastaveniach.
Povinnosti inštalačnej spoločnosti:
Montážna firma je povinná minimálne 5 pracovných dní pred inštaláciou kontaktovať technickú podporu TSS Group a dohodnúť si termín asistencie, zabezpečiť Teamviewer na inštalácii, plný prístup (administrátorské práva) na inštalovaných zariadeniach a zároveň zodpovednú osobu z miesta inštalácie, ktorá sa spolu s technikom montážnej firmy zúčastní pri inštalácii a inicializácii, táto osoba vydáva pokyny na správne nastavenie dát v systéme. Zvyčajne sa jedná o osobu z oddelenia personálneho, mzdového, alebo IT.
Pokiaľ vás vyššie uvedené riešenie zaujalo, môžete nás
Parametre
Typ produktu | Služby |
---|---|
Modelový rad | SOFTPLUS EDO |
Potrebujete poradiť?
Nákupom to nekončí.
Tím profesionálov je pripravený našim zákazníkom poradiť telefonicky alebo e-mailom.
Každý pracovný deň sú k dispozícií od 8.00 do 17.00 hod.