Novinka

SOFTPLUS ACS SLA 24/7 technická podpora

| SOFTPLUS ACS SLA 24/7

Je technická podpora pre SOFTPLUS ACS v režime 24/7 pre koncového zákazníka alebo inštalačnú firmu. Podpora je vykonávaná technikom spoločnosti TSS Group na diaľku. Služba nenahrádza plnohodnotné zaškolenie montážnej spoločnosti, iba poskytuje asistenciu koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v prípade náhlych problémov na jeho inštalácii prostredníctvom vzdialeného prístupu. V cene je zahrnutá aj aktualizácia modulu SOFTPLUS 10. Uvedená cena je za mesiac.


Je technická podpora pre SOFTPLUS ACS v režime 24/7 pre koncového zákazníka alebo inštalačnú firmu. Podpora je vykonávaná technikom spoločnosti TSS Group na diaľku. Služba nenahrádza plnohodnotné zaškolenie montážnej spoločnosti, iba poskytuje asistenciu koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v prípade náhlych problémov na jeho inštalácii prostredníctvom vzdialeného prístupu. V cene je zahrnutá aj aktualizácia modulu SOFTPLUS 10. Uvedená cena je za mesiac.

Kompatibilný hardvér

 

Pokiaľ vás vyššie uvedené riešenie zaujalo, môžete nás

kontaktovať prostredníctvom e-mailu: riesenia@tssgroup.sk

Potrebujete poradiť?

Nákupom to nekončí.
Tím profesionálov je pripravený našim zákazníkom poradiť telefonicky alebo e-mailom.
Každý pracovný deň sú k dispozícií od 8.00 do 17.00 hod.

Technická podpora