SOFTPLUS ACS SLA 24/7 technická podpora
Je technická podpora pre SOFTPLUS ACS v režime 24/7 pre koncového zákazníka alebo inštalačnú firmu. Podpora je vykonávaná technikom spoločnosti TSS Group na diaľku. Služba nenahrádza plnohodnotné zaškolenie montážnej spoločnosti, iba poskytuje asistenciu koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v prípade náhlych problémov na jeho inštalácii prostredníctvom vzdialeného prístupu. V cene je zahrnutá aj aktualizácia modulu SOFTPLUS 10. Uvedená cena je za mesiac.
Je technická podpora pre SOFTPLUS ACS v režime 24/7 pre koncového zákazníka alebo inštalačnú firmu. Podpora je vykonávaná technikom spoločnosti TSS Group na diaľku. Služba nenahrádza plnohodnotné zaškolenie montážnej spoločnosti, iba poskytuje asistenciu koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v prípade náhlych problémov na jeho inštalácii prostredníctvom vzdialeného prístupu. V cene je zahrnutá aj aktualizácia modulu SOFTPLUS 10. Uvedená cena je za mesiac.
Pokiaľ vás vyššie uvedené riešenie zaujalo, môžete nás
Potrebujete poradiť?
Nákupom to nekončí.
Tím profesionálov je pripravený našim zákazníkom poradiť telefonicky alebo e-mailom.
Každý pracovný deň sú k dispozícií od 8.00 do 17.00 hod.