Archív

TSS LPR setup oživenie systému

| LPR SETUP

Služba LPR SETUP, zahŕňa inštaláciu serverovej časti a jedného klienta, technikom spoločnosti TSS Group na diaľku. Služba tiež obsahuje pridanie a nastavenie 3ks ITC kamier do systému, nastavenie zoznamov povolených a zakázaných ŠPZ, vytvorenie užívateľa a nastavenie užívateľských práv.


Tento produkt už nie je v ponuke.

Služba LPR SETUP, zahŕňa inštaláciu serverovej časti a jedného klienta, pridanie 3ks ITC kamier do systému, nastavenie 3ks ITC kamier pre správne rozpoznávanie, nastavenie zoznamov povolených a zakázaných ŠPZ, vytvorenie užívateľa a nastavenie užívateľských práv.

 

Asistencia vykonaná technikom spoločnosti:

  • Inštalácia časti SERVER
  • Inštalácia časti KLIENT na 1 počítač, ak sa softvér používa mimo počítača SERVER
  • Pridanie 3ks ITC kamier v lokálnej sieti (v prípade väčšieho počtu nutné dokúpiť službu LPR setup plus1)
  • Vytvorenie užívateľov a práv na prístup do softvéru
  • Demonštrácia tvorby užívateľov
  • Demonštrácia tvorby skupín pre užívateľov
  • Demonštrácia tvorby zoznamu povolených vozidiel
  • Demonštrácia tvorby zoznamu zakázaných vozidiel
  • Zaškolenie obsluhy
  • Ostatné kroky spojené so spustením softvéru – aktivácia licencie, inicializácia servera, atď.

 

Definícia:
Služba LPR SETUP (ďalej iba služba) zabezpečuje inštalačnej firme technickú podporu a asistenciu technika spoločnosti TSS Group a. s. pri inštalácii a inicializácii softvéru LPR DAHUA na diaľku. Služba nenahrádza plnohodnotné školenie montážnej spoločnosti, iba poskytuje asistenciu pri oživení inštalácie.

Asistencia prebieha cez vzdialenú plochu. V žiadnom prípade sa technik spoločnosti TSS Group a.s. nepodieľa na montážnych prácach alebo sieťových nastaveniach systému.

V prípade potreby fyzickej prítomnosti technika spoločnosti TSS Group v mieste inštalácie, je nutné do ceny služby zahrnúť a pripočítať aj cestovné náklady.


Povinnosti inštalačnej spoločnosti:

Montážna firma je povinná minimálne 5 pracovných dní pred inštaláciou kontaktovať technickú podporu TSS Group a dohodnúť si termín asistencie, zabezpečiť Teamviewer prístup na inštalácii, plný prístup (administrátorské práva) na inštalovaných zariadeniach a zároveň zodpovednú osobu z miesta inštalácie, ktorá sa spolu s technikom montážnej firmy zúčastní pri inštalácii a inicializácii, nakoľko táto osoba vydáva pokyny na správne nastavenie dát v systéme. Zvyčajne sa jedná o osobu z personálneho či IT oddelenia, alebo z vedenia spoločnosti.


Akýkoľvek ďalší zásah mimo rozsah služby je potrebné komunikovať so spoločnosťou TSS Group pred inštaláciou.

Parametre

Typ služby Technická podpora

Potrebujete poradiť?

Nákupom to nekončí.
Tím profesionálov je pripravený našim zákazníkom poradiť telefonicky alebo e-mailom.
Každý pracovný deň sú k dispozícií od 8.00 do 17.00 hod.

Technická podpora